Idén is megkapta a WESSLING a Superbrands-díjat!
Az elismerés arról tanúskodik, hogy a járványhelyzet alatt is maximális teljesítményt nyújtott a vállalat, és a WESSLING név továbbra is rendkívül erős brandnek számít.
Idén negyedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat, amellyel az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, olyan magyarországi cégeket, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója pedig azt hangsúlyozta, hogy a Superbrands díj legnagyobb erőssége, hogy nem az önjelöltek versenye. Itt valóban minden márka megmérettetődik, ami számít.
A WESSLING számára azért rendkívül fontos ez a díj, mert elismeri azt a munkát, amelyet a cégcsoport és a hazai vállalata immár közel 30 éve végez: gyorsan, pontosan, hitelesen dolgozunk, pénzügyileg stabil, folyamatosan fejlődő szervezetként a legkiválóbb munkaerőt alkalmazzuk, nagy hangsúlyt fektetünk a társadalmi felelősségvállalásra és a tudományos kommunikációra. Mindezt a járványhelyzetben tovább erősítették, még nagyobb hangsúlyt fektetve a márka képviseletére és az online csatornák használatára.