Az adott térség ivóvíz minőségét, a takarékos ivóvíz felhasználás lehetőségeit bemutató szemléletformálási akciók kerültek lebonyolításra a Kiskunsági Víziközmű-Szolgáltató Kft. részéről, melyek megjelentek média felületeken, plakátokon, közösségi médiában, illetve kisfilm formájában is.
A betervezett összeg teljes mértékben kommunikációs szolgáltatás igénybevételével került felhasználásra, amelynek fő eleme egy 10 perces kisfilm elkészítése volt, valamint annak sugárzása (5 média,- egyenként 10 alkalommal, így összesen 50 alkalommal került lejátszásra).
A kisfilm 5 helyi televízióban került leadásra a fent megjelölt időtartamban. A helyi televíziók sugárzási körzete miatt a kisfilm a következő településekre jutott el: Kiskunhalas, Soltvadkert, Kalocsa, Solt, Kiskőrös, Kecel, Jánoshalma, Kiskunmajsa, Tompa, Hajós.
A helyi televíziók sugárzási körzete eléri mind a 10 település összes lakóját.
Figyelemfelhívó akció keretében plakátok kihelyezésére került sor mind a 10 településen.
A program célcsoportja: Az ellátási terület lakossága.